3 Haziran 2011 Cuma

Bebek Şekeri Örnekleri :)
















Aparatlarını alıp kendi yapmış olduğum bebek şekerlerimi göstermek istedim.
Sizlerede fikir olması açısından, fikirlerimizi burada paylaşmış oluruz.
Ben birkaç çeşit bebek şekeri hazırladım. Şeker yerine lavanta kullandım. Hem güzel kokusu için hemde işlevsel olsun diye düşündüm. Ama tabiki şekerle hazırlamakda güzel fikir.


Bebek şekerlerimden biri çerçeve şeklinde. Bu çerçeveyi içerisine fotoğraf koyup hem ayaklığı sayesinde masa üzerinde dekoratik olarak bulundurabilirsiniz hemde arkasındaki mıknatısla birlikte buzdolabınada yapıştırılabilirsiniz.


Hazırladığım diğer bebek şekerim çalışma masanızda şık bir duruş sergileyecek olan notluk şeklinde. Arkasındaki mandal sayesinde not tutturabilirsiniz.

Diğer bebek şekerimde lavantasıyla birlikte evinizin her köşesinde süs olarak bulundurabileceğiniz sevimli bir bebek figürü.


Sizinde bu tarz fikirleriniz olduğunda burada bizimle paylaşırsanız seviniriz :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder